تلفن:

08138251188 - 09181117805

ارور یا کد خطا های یخچال زیمنس

ارور یا کد خطا های یخچال زیمنس

ارور یا کد خطا های یخچال زیمنس کدامند؟ مهمترین ارور های یخچال زیمنس مربوط به وجود آمدن چه مشکلاتی هستند؟ این کد خطاها هر کدام به چه معنایی هستند؟در زیر ارور یخچال فریزر زیمنس را به همراه توضیحات و راهنمای حل که خودتان هم می‌توانید انجام دهید را آورده‌ایم.

ارور یا کد خطا های یخچال زیمنس

E1 سنسور دمای یخچال دچار مشکل شده و باید دقیق‌تر بررسی شود. برای این کار، یخچال را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E2 سنسور تبخیرکننده دچار مشکل شده و عملکرد آن مختل شده است. احتمالا نیاز به تعویض سنسور باشد. فورا یخچال را از برق بکشید و با همدان سرویس همدان سرویس تماس بگیرید.
E3 سنسور فریزر خراب شده و نیاز به تعویض دارد. فورا یخچال را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E4 سنسور دمای یخچال فریزر خراب شده و برد الکترونیکی هم با مشکل روبه‌رو شده است. بدون معطلی یخچال را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E6 سنسور اوپراتور فریزر با اختلال مواجه شده و سیستم دیفراست نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. برای این منظور، یخچال را از برق بکشید و با همدان سرویس تماس بگیرید.
E7 سنسور اوپراتور یخچال با اختلال مواجه شده و برد الکترونیکی نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. برای این منظور، یخچال را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E10 ماژول پاور دستگاه خراب شده. فورا یخچال را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E11 ماژول نمایشگر زیمنس خراب شده. بدون معطلی یخچال را از برق بکشید و با همدان سرویس تماس بگیرید.
E20 ماژول پاور و ماژول نمایشگر، هردو دچار مشکل شده‌اند و باید فورا بررسی شوند. برای این منظور، یخچال را از برق بکشید و با همدان سرویس تماس بگیرید.

در جدول بالا، انواع کد خطا یا ارور یخچال زیمنس شرح داده شده است تا بتوانید در زمان بروز هرگونه خطایی به آن مراجعه کرده و از علت بروز آن باخبر شوید؛ با آگاهی از آنچه که یک کد خطا قصد دارد به شما منتقل کند، قادر خواهید بود تا ارور پیش آمده را بهتر و صحیح‌تر به تکنسین مربوطه ارجاع دهید و در حل سریع‌تر و بهتر مشکلتان قدمی بردارید.

فراموش نکنید که بهتر است پیش از هر اقدامی، ولو چک کردن لاستیک درب یخچال، مورد پیش آمده را با افراد متخصص مطرح کنید تا مشکلی در سیستم یخچال به وجود نیاید و صدمه‌ای به قطعات آن وارد نشود. یخچال زیمنس مجهز به تکنولوژی پیشرفته‌ای است که حل مشکلات آن را برای افرادی که در زمینه تعمیر آن تخصص نداشته باشند، مشکل می‌سازد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم مشکلات یخچال زیمنس را به دست تکنسین متخصص این نوع از یخچال‌ها بسپارید.

آیا برایتان پیش آمده که با کد خطا یا ارور یخچال زیمنس مواجه شده باشید و نتوانسته باشید آن را در این جدول پیدا کنید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و اگر در این مورد سوالی دارید نیز مطرح کنید تا کارشناسان همدان سرویس هرچه سریع‌تر پاسخگوی شما باشند.

جهت تعمیرات یخچال زیمنس در همدان با شماره 08138244444 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید.
جهت درخواست تعمیرات یخچال زیمنس انلاین از طریق لینک درخواست خود را ثبت کنید.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5