تلفن:

08138251188 - 09181117805

تعمیرات ماشین لباسشویی ارج

تعمیر ماشین لباسشویی ارج در همدان باید توسط خدمات تعمیرات و تعمیرگاه مجاز همدان سرویس  در محل عیب یابی و رفع عیب گردد ،  کافی است با مرکز تعمیرات مجاز همدان سرویس  تماس حاصل نمایید تا تعمیرکار مربوطه  در محل شما عزیزان حضور پیدا نماید ، به خواندن ادامه دهید تا با راهنمای فارسی استفاده ، علت ارور و رفع کد خطا ، نحوه تعمیر کردن لباسشویی ارج توسط خودتان آشنا شوید .
برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج در همدان  با کجا تماس بگیریم ؟

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی ارج در همدان
08138251188 – 09188127015

تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در همدان  کجاست ؟
تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج !! نگران نباشید ، مجموعه همدان سرویس تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج با استفاده از قطعات فابریک طول عمر لباسشویی شما را افزایش میدهد .
خدمات لباسشویی ارج در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج
تعمیر ماشین لباسشویی ارج در محل
تعویض لاستیک درب لباسشویی ارج
تعمیر و تعویض تایمر لباسشویی ارج
تعویض میکروسوئیچ لباسشویی ارج
تعویض شیربرقی و هیدروستات لباسشویی ارج
تعویض دیگ ، کاسه نمد و سه نظام لباسشویی ارج
تعویض پمپ تخلیه لباسشویی ارج
جرم گیری لباسشویی ارج
تعویض فیلتر لباسشویی ارج
کلیه خدمات لباسشویی ارج در محل
تعمیرات لباسشویی ارج
هر چند کارخانه تولید لوازم خانگی ارج در سال های اخیر با برخی از مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده ولی با این وجود اجازه نداده تا این اتفاقات بر تولیدات با کیفیت و پیشرو این کارخانه اعم از ماشین لباسشویی ارج سایه افکند.
ماشین های لباسشویی ارج در بین تولیدات لوازم خانگی ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این ماشین ها در ابعاد و حجم های مختلف ساخته می شوند و مدل های متفاوت در طرح های متنوع ماشین لباسشویی ارج در راستای تامین نیاز و سلیقه های مختلف و میزان توانایی مختلف مردم جامعه می باشد.
ماشین لباسشویی ارج از بهترین مواد اولیه و تحت شدیدترین آزمایشات و کنترل های کیفی تولید می شود و از لحظه ورود مواد اولیه ساخت ماشین لباسشویی ارج تا لحظه تحویل به مشتری در تمامی مراحل این کنترل ها اعمال می شود.
ماشین های لباسشویی ارج با قابیلت تنظیم سرعت موتور بین 400 تا 1200 دور در دقیقه و یک خشک کن قدرتمند 500 دور در دقیقه طراحی و ساخته می شوند تا کاربر بتواند در کمترین زمان بهترین نتیجه شستشو را بگیرد.
مصرف آب کم برای شستشو و میزان کم مصرف برق از قابلیت های اساسی ماشین لباسشویی ارج می باشد. این ماشین های لباسشویی ارج از کلید های شستشوی اقتصادی برای مواقعی که میزان لباس کمتر و یا کثیفی کمتری دارند بهره گرغته و کاربران می توانند در صورت نیاز اقدام به تنظیم دمای شستشو و یا حتی شستشوی لباس با آب سرد بکنند.
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج به منظور هدفمن کردن خدمات پس از فروش لوازم خانگی ارج و همچنین خدمات تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی ارج خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج را به شرکت ها و نمایندگی های مختلف برون سپاری و در قسمت های کلان خود آنها را اداه می کند.
حتی به منظور تامین نیاز مشتریان این کارخانه خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی ارج در نمایندگی های مختلف و تعمیرگاه مجازه ماشین لباسشویی ارج در سراسر ایران نیز ارائه می شود.
چگونه لباسشویی ارج خود را تعمیر و عیب یابی نماییم ، تعمیرکار لباسشویی خود شوید
آیا ماشین لباسشویی ارج شما نیاز به تعمیر دارد؟ برای رفع عیوب لباسشویی ارج خود نگران نباشید.در این مقاله برای حل مشکل لباسشویی ارج شما راهکارهایی ارائه می شود تا عیب یابی و تعمیر لباسشویی ارج شما صورت گیرد.
توصیه های یک تعمیرکار متخصص شامل دستورالعمل های گام به گام برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج می شود که برنامه شستشو را اجرا نمی کند، لباس ها را آبکشی نمی کند یا نمی چرخد. راهکار های ارائه شده برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج که نشتی پیدا کرده است، یک واشر تکان دهنده دارد و غیره نیز بسیار کارساز است.
ماشین لباسشویی ارج چگونه کار می کند ؟
ماشین لباسشویی ارج اساساً یک وان بزرگ است که بارها و بارها با آب پر می شود و پس از آن تخلیه می شود و می چرخد تا لباس های خیس را خشک کند و یک دستگاه یا یک مخلوط کننده در وسط قسمت بالایی ماشین لباسشویی یا یک درام نورد در قسمت جلویی ماشین لباسشویی دارد که برای به هم زدن محتویات داخل ماشین لباسشویی ارج است.
سیکل های ماشین لباسشویی ارج در نمایندگی تعمیرات
چهار چرخه ای که ماشین لباسشویی ارج انجام می دهد، شامل پر کردن، شستن، تخلیه و چرخش است. اگر چه این توابع بسیار ساده هستند اما تعدادی از چیزها می توانند در مورد آنها اشتباه باشند.
عیب یابی و تعمیر لباسشویی ارج
شما می توانید چندین مشکل را به سادگی حل کنید. با این حال بعضی از مسائل بهتر است توسط تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج تعمیر و رفع شود. قبل از کار بر روی ماشین لباسشویی ارج مطمئن شوید که آن را از برق جدا کرده باشید. ماشین لباسشویی باید قبل از اینکه بخواهید درب آن را برای کار کردن روی آن و تعمیر آن باز کنید، خالی باشد.
چرا ماشین لباسشویی ارج خوب کار نمی کند؟
اگر ماشین لباسشویی ارج هیچ کاری انجام نمی دهد، به عبارت دیگر آن اجرا نمی کند و هیچ گونه نویز یا صوتی ایجاد نمی کند هنگامی که در هر چرخه تنظیم می شود، آن ممکن است هیچ برقی دریافت نکند.
اگر آن متوقف شود هنگامی که باید به چرخه بعدی ادامه داد، محافظ بار بیش از حد دستگاه ممکن است متوقف و قطع شود. در این مورد، برخی از مقالات را برای کاهش بار بردارید و اجازه دهید محافظ خود را تنظیم مجدد کند. سپس ماشین را راه اندازی مجدد کنید. (در بعضی موارد ممکن است لازم باشد ماشین لباسشویی ارج را از برق جدا کرده و سپس دوباره آن را به برق وصل کنید تا تنظیم مجدد شود.)
رفع عیب ماشین لباسشویی ارج که خوب کار نمی کند
1-مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل شده و روشن است. در صورت لزوم، ظرف مورد استفاده را برای برق، با استفاده از لامپ کاری، دستگاه یا تستر ولتاژ بررسی کنید. مطمئن شوید که درب ماشین لباسشویی ارج کاملا بسته شده است.
2-اگر ظرف به نظر خراب می رسد، مدار قطع کننده یا فیوزی که به ظرف وصل است را بررسی کنید.
3-سیم برق را بررسی کنید. ماشین لباسشویی را از برق جدا کرده و سیم آن را برای یک شکاف یا نهر چیز ساییده شده بررسی کنید. در صورت لزوم، سیم را جایگزین کنید.
4-درب را باز کنید و سوییچ درب و تب روی درب را که آن را به جهت مخالف فشار می دهد، بررسی کنید. سوییچ را فشار دهید و آن را آزاد کنید. اگر آن کلیک نمی کند زمانیکه این کار را انجام می دهید، احتمالاً خراب شده است. سوئیچ را بردارید، آن را آزمایش کنید و در صورت نیاز آن را جایگزین کنید.
5-اگر ماشین لباسشویی ارج هنوز کار نمی کند، کنترل آن ممکن است نادرست باشد. با تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج جهت تعمیرات لباسشویی ارج تماس بگیرید.
راهنمایی: برای جلوگیری از مشکلات ماشین لباسشویی خود، مراحل تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی ارج را دنبال کنید. از مقدار مناسب مواد شوینده و سختی آب برای ماشین لباسشویی خود استفاده کنید، مطمئن شوید که ماشین لباسشویی دارای سطح مناسبی بوده و بیش از حد پر نشده است.
چرا ماشین لباسشویی ارج به درستی لباس ها را آبکشی نمی کند و برای تعمیر چه کنیم ؟
اگر مواد شوینده بعد از یک سیکل در لباسهایتان یا در ماشین لباسشویی باقی می مانند، مشکل ممکن است به دلایل مختلف زیر رخ داده باشد.
ابتدا مطمئن شوید که دستگاه را به درستی استفاده می کنید. به عبارت دیگر، مقدار مناسب صابون را در ظرف مواد شوینده قرار دهید و دستگاه را بیش از حد بارگیری نکنید. برای کسب این اطلاعات، راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ارج خود را بررسی کنید. فقط بار بیش از حد بزرگ می تواند باعث شستشو نادرست و نامناسب شود.
اگر این نوع مسائل باعث مشکلات نباشند، شانس خوب این است که آب شستشو درون درام نرود یا به درستی تخلیه نشود.
1- دریچه های تغذیه را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که دریچه های تامین آب که شیلنگ ها را تامین می کنند، تماماً باز می شوند.
2- اطمینان حاصل کنید که شیلنگ پیچ نخورده است.
3- شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ماشین کاملاً تخلیه شده است. انسداد می تواند سبب شستشوی کثیف شود و آب در درام بماند. هنگام بارگذاری، دستگاه را تماشا کنید تا اطمینان حاصل کنید که آن بعد از هر چرخه شستشو و خیساندن لباسها کاملاً خالی می شود.
4- برای اطمینان از اینکه شیلنگ تامین آب سرد مسدود نیست، شلنگ را بررسی کنید. دریچه ورودی به شیلنگ را خاموش کنید و سپس آن را از ماشین لباسشویی ارج جدا کنید. انتهای آن را در یک سطل قرار دهید و سپس شیر آب را مجددا متصل کنید. آن باید جریان قوی ارائه دهد. اگر شلنگ جریان خوبی نداشته باشد، ممکن است شلنگ به طور جزئی مسدود شده باشد. برای تعیین اینکه آیا شلنگ مسدود شده است، انتهای آن را از دریچه جدا کنید، آن را بر روی شلنگ بیرونی بپیچانید و دوباره امتحان کنید. اگر جریان هنوز هم محدود و تنگ است، شلنگ را پاک کنید یا جایگزین کنید.
تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در استان همدان
5- اگر این اقدامات کارایی نداشت، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ارج برای تعمیر لباسشویی ارج تماس بگیرید.
چگونه ماشین لباسشویی ارج که دچار نشتی شده است را تعمیر کنیم؟
نشتی آب از ماشین لباسشویی معمولا از شیلنگ یا اتصالات می آید. اطمینان حاصل کنید که آبی که نشتی به نظر می رسد از لوله پشتیبان تخلیه نشده است. برای جلوگیری از آسیب احتمالی سیل که ممکن است در صورت انفجار شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی ارج رخ دهد، مطمئن شوید که شیلنگ های مش ضد زنگ فولادی و دریچه های خاموش کننده بدون شیب را نصب کنید، همانطور که در سمت راست نشان داده شده است. با این، شما می توانید به راحتی هر دو اهرم آب گرم و سرد را بین روزهای شستشو خاموش کنید.
1- اتصالاتی که شیلنگها به سوپاپ ها و پشت ماشین لباسشویی ارج وصل می شوند را بررسی کنید. همچنین برای شلنگ های فرسوده یا نشتی دار بررسی هایی انجام دهید. در صورت لزوم سرپیچ ها یا گیره های شلنگ را محکم کنید یا شلنگ ها را به طور کامل جایگزین کنید. قبل از برداشتن شلنگ اطمینان حاصل کنید که فلکه آب را خاموش کرده اید و بعد از جدا کردن آنها را در یک سطل تخلیه کنید .
سینی پلاستیکی که در مراکز پیشرفته خانگی موجود است، در صورتی که ماشین لباسشویی ارج دارای نشتی کوچک باشد، از کف محافظت می کند.
چگونه ماشین لباسشویی ارج که مشکل پرشدن آب دارد را تعمیر کنیم؟
اگر هر دو آب گرم و سرد به نظر برسد که با فشار خوب وارد ماشین لباسشویی شود، آب در طول چرخه پر شدن از طریق لوله تخلیه می شود. اطمینان حاصل کنید اتصال شلنگ تخلیه به مخزن حداقل 34 اینچ بالاتر از کف باشد ( در مورد این مشکل با لوله کش صحبت کنید). یک شکاف هوایی بین شلنگ تخلیه و لوله که مانع برگشت جریان می شود برای داشتن بسیار خوب است.
علت دیگر برای ماشین لباسشویی ارج که پر نمی شود می تواند وجود داشته باشد که سوئیچ سطح آب، تایمر یا انتخاب درجه حرارت خراب شده باشد.
اگر واشر شما بیش از حد پر شده باشد،شما ممکن است دریچه ورودی آب معیوب یا سوئیچ سطح آب داشته باشید.یک شیر آب ورودی خراب اغلب باعث می شود که آب به داخل وان آب نشتی کند. سوئیچ سطح آب معیوب نمیتواند سطح آب درست در ظرف را تشخیص دهد و به آب علامت خاموشی بدهد و موجب سرریز شود. تعمیر لباسشویی ارج بهتر است توسط تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارج انجام شود.
تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در همدان
جهت تعمیرات لباسشویی در همدان با شماره 08138244444 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید.
جهت درخواست تعمیرات لباسشویی انلاین از طریق لینک درخواست خود را ثبت کنید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5