تلفن:

08138251188 - 09181117805

خدمات پس از فروش گلدیران

خدمات پس از فروش گلدیران

* شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران با هدف خدمات رسانی و افزایش وفاداری مشتریان، فعالیت خود را از سال 1380 با رویکردی نوین آغاز کرد. وجود بیش از 1000 مرکز خدمات در سراسر کشور، این شرکت را بعنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات و سرویس‏های ویژه به مشتریان معرفی نموده است. شرکت مشتریان گلدیران در راستای تحقق اهداف والای خود اقدامات ذیل را در دستور کار قرار داده است:

  1. بهره برداری از پیشرفته‌ترین مرکز ارتباط مشتریان(24ساعته) در ایران و خاورمیانه
  2. بهره ‌برداری از انبار گسترده قطعات و لوازم یدکی
  3. برخورداری از سیستم  نرم افزار جامع مدیریت خدمات
  4. برخورداری از ناوگان متحدالشکل
  5. ارائه خدمات صورتی ( خدمات نصب توسط زوج تکنسین)
  6. فراهم سازی امکان تمدید گارانتی کالا
  7. ارائه سرویس مشتریان ویژه (VIP)
  8. بکارگیری مدارس آشپزی در سراسر کشور
  9. تأسیس آکادمی آموزش مورد تأیید سازمان فنی و حرفه ‏ای

* شرکت تهویه گلدیران قشم

شرکت تهویه گلدیران قشم در سال 1381 تأسیس و نسبت به واردات و ارائه خدمات سیستمهای تهویه مطبوع از شرکت ال‏جی در دو بخش سیستمهای تهویه مطبوع خانگی و سیستمهای تهویه مطبوع صنعتی بصورت انحصاری در ایران مبادرت نمود.

شرکت تهویه گلدیران با معرفی طیف وسیعی از محصولات با کیفیت در هر دو بخش تهویه خانگی و صنعتی همواره در صدد رفع نیازهای مشتریان در بخش‏های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی بوده است و بدین لحاظ نسبت به انتخاب محصولات مناسب با شرایط آب و هوایی ایران و سلایق مشتریان ایرانی اقدام نموده است. از جمله محصولات این شرکت در بخش تهویه خانگی می‏توان به انواع مدلهای اسپلیت با تکنولوژی اینورتر ( کم مصرف) و دور ثابت، مدلهای ایستاده و پنجره‏ای با قابلیت کارکرد در مناطق حاره‏ای و همچنین سیستمهای تخصصی مولتی‏وی، مینی‏مولتی‏وی و انواع چیلرها برای پروژه‏های بزرگ نام برد.

عرضه محصولات مذکور با قیمتهای رقابتی از طریق شبکه گسترده توزیع و فروش ( بیش از 700 نماینده رسمی) به ‏همراه خدمات پیش و پس از فروش مناسب همواره در اذهان مدیران و کارکنان این مجموعه قرار داشته و جلب رضایت مشتریان محترم سرلوحه فعالیتهای این واحد می‏باشد، بطوریکه به منظور تطبیق ظرفیت کاری مناسب سیستمهای تهویه مطبوع با فضای مورد نظر مشتریان، این شرکت به عنوان تنها شرکت ارائه‏دهنده سرویس رایگان کارشناسی از محل نصب مشتریان در ایران فعال می‏باشد.

همچنین به منظور معرفي و پشتيباني هرچه بهتر كولرهاي گازي ال جي، شركت تهویه گلديران اقدام به راه‏اندازي نمايشگاه اختصاصي در تعدادي از استان‏هاي كشور نموده است. از جمله خدمات اين نمايشگاهها مشاوره رايگان، ارائه خدمات پس از فروش مستقيم و مركز آموزش مي باشد. اميد است با تلاش همه جانبه پرسنل و مديران تهويه گلديران قشم شاهد رشد و تعالي صنعت كولر در ايران و رضايتمندي هرچه بيشتر باشيم.

* شرکت لجستیک گلدیران

شرکت لجستیک گلدیران به عنوان یکی از شرکت‏های گروه گلدیران، در حوزه زنجیره تأمین کالا می‌باشد و در آبان ماه 1389 تأسیس گردید. این شرکت، شرکتی است پیشرو در زمینه خدمات لجستیک حرفه‌ای که ضمن ارایه خدمات انبارش و نگهداری، حمل و توزیع و بهینه سازی جریان کالا از ترخیص تا فروشنده و مشتری نهایی، خدمات مهندسی مشاوره و آموزشی لجستیک را نیز برای مشتریان خود اعم از مشتریان نهایی و تجاری در سطح ایران و کشورهای منطقه فراهم می‏سازد. مشتریان ما با برخورداری از خدمات تخصصی لجستیک می‏توانند ضمن دستیابی به چابکی و انعطاف پذیری، عملیات خود را به صورت بهینه و با حداقل هزینه مدیریت نمایند. برخی از توانمندی‏های این شرکت به شرح زیر است:

  1. تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری پیشرفته مختص انبارداری
  2. حمل و نقل
  3. تحویل در منزل مشتریان Home Delivery
  4. ارائه خدمات 3PL
  5. ارائه خدمات مشاوره مهندسی
  6. بهره مندی از انبارهای مختلف در تهران و مراکز استان‏ها
  7. بکارگیری انبار مکانیزه یاقوت با مشخصات:

           – 40000 متر مربع مساحت کل انبار

           – 27000 متر مربع مساحت مفید سوله انبار (انبار مسقف)

           – امکان تخلیه و بارگیری حداقل 20 ماشین بصورت همزمان (با استفاده از 20 دستگاه هم سطح کننده)

           – بکارگیری سیستم قفسه‌بندی مرتفع پالت‌ راک

           – استفاده از ماشین‏های گذاشت و برداشت پیشرفته (ریچتراک)

           – اجرای عملیات انبار با استفاده از نرم افزار WMS

           – ظرفیت مفید ذخیره سازی 60000 متر مکعب انواع کالا و محصولات (معادل 26000 پالت)

* شرکت گلدیران سروش

شرکت سروش گلدیران فعالیت خود را از سال 1389 تحت عنوان شرکت گلدکور- مجری انحصاری کلیه پروژه های دکوراسیون گلدیران- آغاز و از سال 1393 با نام سروش گلدیران فصل جدیدی از فعالیت های این شرکت که همانا مدیریت درون فروشگاهی و انجام کلیه فعالیتهای BTL می باشد را آغاز نموده است.
ماموریت این شرکت در گروه گلدیران “ایجاد بهترین تجربه خرید برای مشتریان” در فروشگاه ها می باشد و در راستای اجرای این مهم، با ایجاد شبکه عملیاتی منطقه ای در سراسر کشور اقدام به انجام فعالیت های ذیل نموده است:
  1. آموزش و ارتقاء دانش و مهارت فروشندگان
  2. چیدمان درون فروشگاهی و نمایش محصولات (Merchandising)
  3. نصب و بروز نگه داشتن اقلام تبلیغاتی (POSM installation)
  4. بازدید دوره ای و مانیتورینگ فروشگاه ها
  5. ساخت و تعمیر دکوراسیون فروشگاه ها
  6. غرفه های نمایشگاهی، رودشوها و Event ها
  7. بررسی بازار و رویدادها، تحلیل رقبا و تهیه گزارشات هفتگی، ماهیانه واختصاصی (Market News)
  8. پایش جایگاه قیمت محصولات و ارائه گزارشات منظم دوره ای (Price Positioning)
  9. اجرای جشنواره های پیشبرد فروش سراسری (Promotion)
  10. اجرای جشنواره های پیشبرد فروش فروشگاهی (Shop by Shop Promotion)
  11. بازارپردازی
  12. تحقیقات بازار
شرکت سروش گلدیران با بهره مندی از کارکنان حرفه ای، خلاق و متعهد و نیز استقرار سیستم ها و فرایندهای یکپارچه، همواره درتلاش است نقش خود را در زنجیره ارزش گلدیران به خوبی ایفا نماید و موجبات رضایت کلیه ذینفعان بویژه مصرف کنندگان نهایی را فراهم آورد.

جهت درخواست تعمیرات میتوانید با  شماره 08138251188-09181117805 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5