تلفن:

08138251188 - 09181117805

ارور تلویزیون سونی

ارور تلویزیون سونی

ارور تلویزیون سونی

عیوب متداول تلویزیون­ ‌های سونی یکی از نگرانی­‌های اکثر کاربران تلویزیون‌ ال سی دی و ال ای دی است. هدف از گردآوری این مطلب مروری بر عیوب متداول تلویزیون‌های سونی است که هر کاربری باید با آن آشنایی داشته باشد. در ادامه مطلب شما را با ارور تلویزیون سونی و دلایل آن آشنا می­کنیم.

مشکلات متداول تلویزیون سونی چیست؟
بیشتر کسانی که از مدل های مختلف تلویزیون سونی استفاده می‌کنند، گزارش مشکلات متداول زیر را داده‌اند:

لکه های رنگی در تصویر تلویزیون سونی
قطع شدن صدای تلویزیون سونی
ایجاد نوار صورتی رنگ در بالای تصویر
خاموش و روشن شدن تلویزیون
توجه داشته باشید که باز کردن قطعات تلویزیون و وارسی کردن آن، بدون داشتن تجربه و تخصص لازم، تنها موجب ایجاد خسارت به دستگاه تلویزیون شما خواهد شد، پس توصیه می‌کنیم به هیچ وجه شخصا دست به آچار نشوید.

لکه های رنگی در تصویر تلویزیون سونی
این مشکل بیشتر در مدل‌های 50 و 60 اینچ تلویزیون سونی دیده می‌شود و دلیل آن بروز اختلال یا خرابی در بخش ال‌ سی‌ دی‌ های RGB دستگاه است. عموما این مشکل به دلیل روشن ماندن تلویزیون برای مدت طولانی ایجاد می‌شود و در بسیاری از مواقع با ریست کردن تلویزیون دیگر شاهد آن نخواهید بود. اما اگر تلویزیون را ریست کردید و لکه های رنگی از بین نرفتند، حتما از تکنسین کمک بخواهید.

ایجاد نوار صورتی رنگ در بالای تصویر
اگر در هنگام تماشای تلویزیون، متوجه ظاهر شدن نوار صورتی رنگی در بالای تصویر شدید، بهتر است هرچه سریع‌تر با همدان سرویس  تماس بگیرید، چون به احتمال زیاد بخش بلاک نوری تلویزیون سونی دچار خرابی شده و باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

خاموش و روشن شدن تلویزیون
زمانی که تلویزیون سونی خاموش و روشن می‌شود، باید نگران مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باشید و هرچه سریع‌تر تلویزیون را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. از دلایل بروز این مشکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابل‌های نامرغوب HDMI
خرابی مین برد تلویزیون
ویروسی شدن تلویزیون
خرابی مدار استندبای
تشخیص هرکدام از موارد بالا، نیازمند بررسی دقیق تلویزیون سونی است که امری تخصصی و حساس بوده و بهتر است توسط تکنسین انجام شود.

 ارور تلویزیون سونی
4057 مشکل مربوط به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری تلویزیون است و باید اتصال تلویزیون به اینترنت و پروکسی چک شود. برای این کار، تلویزیون را از برق بکشید و با همدان سرویس  تماس بگیرید.
1106 مشکل همچنان مربوط به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری تلویزیون است و باید اتصال تلویزیون به اینترنت و پروکسی چک شود. برای این کار، تلویزیون را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
1107 این کد خطا نیز در هنگام به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ظاهر می‌شود. بهتر است فورا اتصال تلویزیون به اینترنت و پروکسی چک شود. برای این کار، تلویزیون را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
2123 به‌روزرسانی نرم‌افزاری باعث این کد خطا شده است. سیستم تلویزیون باید هرچه سریع‌تر بررسی شود. تلویزیون را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
1003 تلویزیون را ریست کنید و برنامه‌ی My5 را دوباره راه‌اندازی کنید.

بررسی مشکلات متداول تلویزیون سونی و نحوه عیب یابی و تعمیر مدل‌های مختلف آن و نیز انجام سرویس، همگی نیازمند دانش تخصصی در رابطه با قطعات تلویزیون سونی، وظایف و کارکرد آن‌ها‌ست و نیاز به ابزارآلات مخصوص نیز دارد. بنابراین رفع کد خطا یا ارور تلویزیون سونی و یا امور تعمیرات، مسئله‌ی بسیار حساسی است که هر فردی صلاحیت لازم برای انجام آن‌ها را ندارد. یادآوری می کنیم که مطالبی که در رابطه با مشکلات متداول تلویزیون سونی و نحوه عیب یابی و تعمیر آن‌‌ها و نیز شرح کد خطا یا ارور تلویزیون سونی گفته شد، به مدل دستگاه بستگی دارد و باید توجه داشته باشید که بسته به هر مدل، باید به سراغ بخش خاصی رفت.

تعمیر تلویزیون سونی در همدان با شماره 08138244444 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید. درخواست تعمیر تلویزیون سونی انلاین از طریق لینک درخواست خود را ثبت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5