تلفن:

08138251188 - 09181117805

نکته کلیدی برای سرویس، مراقبت و نگهداری جاروبرقی

نکته کلیدی برای سرویس، مراقبت و نگهداری جاروبرقی
جارو برقی یکی از لوازمی است که تقریباً در تمامی منازل یافت می شود و کاربرد زیادی دارد. امروزه به منظور تمیز کردن بخشی از خانه، مبلمان و … از این وسیله استفاده می شود. با توجه به کاربرد و کارایی بالایی که دارند به شدت در معرض آسیب و خرابی قرار دارد. پس بهتر است در مراقبت و نگهداری از آن تلاش کنیم. برای مراقبت و نگهداری بهتر از جارو برقی بهتر است پیش از استفاده از آن به یکسری نکات و موارد خاص توجه کنید. مراقبت درست و صحیح از جارو برقی علاوه بر کارایی بهتر آن، سبب افزایش طول عمر جارو برقی نیز می شود. همچنین نیاز به تعمیر جارو برقی را کاهش می دهد.
نکته کلیدی برای سرویس، مراقبت و نگهداری جاروبرقی

نکته کلیدی برای سرویس، مراقبت و نگهداری جاروبرقی

هنگامی‌که مشغول جارو کردن هستید، جاروبرقی را بااحتیاط و به‌آرامی در محیط حرکت دهید. اگر سیم جاروبرقی کوتاه است، آن را به‌زور به این‌طرف و آن‌طرف نکشید. با این کار هم به بدنه جارو و هم به سیم برق آن آسیب می‌زنید.
سعی کنید مدت‌زمانی که جاروبرقی را روشن نگه می‌دارید، حداکثر 15 دقیقه باشد. اگر به زمان بیشتری برای جارو کشیدن نیاز دارید، پس از 15 دقیقه، جارو را خاموش کنید و اجازه دهید دستگاه خنک شود. پس از چند دقیقه مجدداً شروع به کار کنید و این فواصل استراحت را حتماً رعایت کنید تا جاروبرقی شما عمر طولانی‌تری داشته باشد.
دقت کنید از جاروبرقی‌هایی که قابلیت مکش آب را ندارند، هرگز درجاهای خیس و مرطوب و یا برای جمع‌کردن آب ریخته شده استفاده نکنید. این کار باعث آسیب جدی به موتور و اجزا داخلی جارو می‌شود.
اجازه ندهید کیسه یا مخزن زباله جاروبرقی بیش‌ازحد پر شود. وقتی کیسه جارو خیلی پر باشد، علاوه بر این‌که دستگاه به‌خوبی کار نمی‌کند و قدرت مکش آن کاهش میابد، به موتور جارو نیز فشار بیشتری وارد می‌شود. حتی در بعضی مواقع ممکن است کیسه جارو به خاط پر بودن بیش از حد بترکتد. تکرار درازمدت این مسئله باعث کاهش طول عمر جاروبرقی می‌شود.
هرگز برای جمع‌کردن اشیا نوک نیز و برنده بزرگ از جاروبرقی استفاده نکنید. این کار ممکن است باعث پاره شدن کیسه جارو و یا لوله خرطومی آن شود.
استفاده و نگهداری از جارو برقی
هرچند وقت یک‌بار حتماً اجزای قابل شستشوی جاروبرقی را مانند لوله خرطومی، مخزن جمع شدن زباله و … با آب بشویید تا علاوه بر تمیز شدن جارو از هرگونه پرز و گردوخاک، نکات بهداشتی را رعایت کرده باشد.
پس از اتمام کار، جارو را در مکانی مناسب و به‌دوراز دسترس کودکان قرار دهید.
هرگز جارو را در جای گرم مثلاً نزدیک بخاری یا شوفاژ قرار ندهید.

همدان سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی در همدان با شماره 08138244444 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5