تلفن:

08138251188 - 09181117805

خدمات تعمیر تلویزیون همدان سرویس  توسط متخصصین مجرب و دوره دیده

  تعمیر و نصب تلویزیون شما در سریعترین زمان ممکن توسط متخصصین مجرب همدان سرویس که هر کدام در زمینه تعمیرات یکی از برندهای معتبر تلویزیون دوره دیده و دارای تسلط بالا هستند، ارائه می گردد.

با کمک تجهیزات پیشرفته و دقیق کارگاه تخصصی تعمیرات تلویزیون همدان سرویس ، رفع هر گونه مشکل پیش آمده برای تلویزیون شما تضمین شده است. 

همدان سرویس  کدام تلویزیون ها و چه برندهایی را سرویس می دهد؟
امروزه انواع تلویزیون های خانگی مانند HD، LED، LCD، OLED، UHD، Plasma، 3D و Smart TV در بازار موجودند و برندهای ایرانی و خارجی متفاوتی از جمله سامسونگ، سونی، پاناسونیک، فیلیپس، شارپ، توشیبا، دوو، اسنوا، ایکس ویژن و غیره انواع مدلها را تولید می کنند. متخصصین مجرب همدان سرویس  انواع مدلها و تمامی برندهای تلویزیون را پوشش داده و در سریعترین زمان خدمات مورد نیاز شما را ارائه می نمایند.

اگر صفحه تلویزیون یا ال سی دی شما ترک برداشته و شکسته است، ممکن است به تعویض کامل ال سی دی احتیاج باشد که می تواند هزینه بالایی داشته باشد. متخصصین ما بصورت حرفه ای به شما در خصوص تعویض یا تعمیر تلویزیون تان مشاوره داده و از بابت تعمیر اصولی هر گونه مشکل دستگاه تان به شما اطمینان خواهند بخشید. برخی از مشکلات رایج تلویزیون که به راحتی در همدان سرویس  رفع می شوند:

تلویزیون روشن نمی شود
با تاخیر طولانی روشن و خاموش می شود
تلویزیون خود به خود خاموش می شود
مشکل و ایراد در پورت HDMI
خطوط افقی و عمودی در تصویر وجود دارد
صدای تلویزیون قطع شده است
رنگ ها تنظیم نیستند
رنگ ها را به اشتباه نمایش می دهد
و…

تلفن تماس :
09181117805- 08138244444