تلفن:

08138251188 - 09181117805

slide-9e6d02f

متخصصین همدان سرویس آماده تعمیر لباسشویی شما است ماشین لباسشویی نیز همانند تمامی ماشین های دیگر به مراقبت احتیاج دارد و گاها نیز دچار مشکل می گردد. آنچه در این زمان بسیار مهم است، سپردن لباسشویی به تعمیرکار متخصص است که در زمان کوتاه و به صورت اصولی قادر به رفع مشکل دستگاه و بازگرداندن آن به شرایط عملکرد باکیفیت خود باشد. این امر خصوصا برای لباسشویی های برند خارجی مصداق می یابد که ریسک خسارت آنها بسیار بالا است.

همدان سرویس با بیش از ده متخصص تعمیرات لباسشویی، بیش از هزاران مورد تعمیرات لباسشویی را در کارنامه خود دارد. متخصصین مجرب ما در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی خدمات خود را در سریعترین زمان و برطبق اصول استاندارد تعمیرات لباسشویی برای تمامی برندها، مدلها و ظرفیت های لباسشویی ارائه می نمایند. کیفیت خدمات ارائه شده با ارائه گارانتی معتبر محرز می گردد و علاوه بر آن، تمامی نگرانی های شما با بیمه دستگاه در طول تعمیرات آن برطرف می گردد.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی

اگر لباسشویی نمی چرخد، روشن نمی شود، خشک نمی کند، آبریزش یا نشتی دارد و درب آن باز یا بسته نمی شود، همدان سرویس برای رفع مشکل دستگاه تان قادر به کمک به شماست. برخی از مشکلات پیش آمده ممکن است راه حل نسبتا آسانی داشته باشند، به طوری که شخصا از عهده آن برآیید. اما بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکاری با دانش و تجربه فنی بالا می باشد.

متخصصین همدان سرویس قادر به رفع هرگونه مشکل پیش آمده برای لباسشویی شما هستند. بنابراین مرتبه بعدی که لباسشویی شما در اواسط شستشو متوقف می شود یا ناگهان خاموش می شود، آبگیری نمی کند یا بیش از حد آبگیری می کند، تخلیه نمی کند و یا سر و صدای بلندی دارد، کافیست با ما تماس بگیرید تا در همان روز و یا روز بعد در منزل شما باشیم.

همدان سرویس قطعات لباسشویی را تعمیر می کند؟

اولویت متخصصین ما تعمیر قطعات دستگاه شماست تا در هزینه ها صرفه جویی شود. در صورتی که به تشخیص تکنسین، قطعه مورد نظر نیازمند تعویض باشد، تهیه قطعات ارجینال از مراکز مجاز توسط تکنسین و به کمک ما انجام می گیرد و سپس بر طبق استاندارد بر روی دستگاه شما نصب می گردد.

برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار لباسشویی همدان سرویس تعمیر/ تعویض می گردد:

برد الکترونیک

پمپ تخلیه

قفل و سوئیچ قفل

تایمر

سوئیچ فشار

تسمه ها

لاستیک دور درب

محفظه جاپودری

و…

همدان سرویس کدام برندهای لباسشویی را تعمیر می کند؟

مهم نیست لباسشویی شما چه برند، مدل و ظرفیتی دارد. ما تمامی برندهای ایرانی و خارجی را تعمیر می کنیم. برخی از برندهای رایج که بیشترین سفارشات سرویس و تعمیر را دارند، عبارتند از:

تعمیر لباسشویی ال جی در همدان

تعمیر لباسشویی سامسونگ در همدان

تعمیر لباسشویی بوش در همدان

تعمیر لباسشویی آاگ در همدان

تعمیر لباسشویی ایندزیت در همدان

و…

تلفن:
09181117805- 08138244444-08138251188

ارور ماشین لباسشویی ایندزیت

ارور ماشین لباسشویی ایندزیت

ارور ماشین لباسشویی ایندزیت به شما این کمک را میکند تا با استفاده از این کد ها، نوع مشکل خطا های پیش آمده برای شما مشخص شود. نمایان شدن اعداد یا حروف به معنی آن است که اشتباهی در فرمان ...

ارور ماشین لباسشویی کنوود

ارور ماشین لباسشویی کنوود

 ارور لباسشویی یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما جدی گرفته شود. کدهای خطا درواقع ایرادهایی هستند که لباسشویی به وسیله ی سنسورهای خود که در بخش های مختلف قرار داده شده اند، تشخیص می دهد. با این تعریف ...

ارور ماشین لباسشویی آبسال

ارور ماشین لباسشویی آبسال

ارور ماشین لباسشویی آبسال  نیز مانند سایر لباسشویی هایی که در کالا تعمیر و در قسمت مقالات آموزشی ارائه شد، دارای یک سری کد خطایی می باشد که هر یک از این ارور ها به دلیل وجود مشکل در قسمت ...

پر تکرارترین علت خرابی و ایرادات شایع ماشین لباسشویی ال جی
در این مقاله سعی بر این داریم تا پرتکرارترین علت خرابی و ایرادات شایع در ماشین لباسشویی را بیان کنیم تا در صورت بروز مشکلات متفاوت در دستگاهتان، منشا ایراد آن را بدانید و راه حل برطرف کردن آن را پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است ادامه مطالب را مطالعه کنید.
– کد خطا یا ارورهای لباسشویی الجی (LG)
گاهی ممکن است بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی با حروف انگلیسی مواجه شوید، که این حروف نشان دهنده‌ی خطا یا error بر روی دستگاه شماست. حال برای اینکه متوجه بشوید، علت پیغام، کد خطا یا ارور لباسشویی ال جی مربوط به چه مشکلی است، موارد زیر را مطالعه کنید.
UE: نامتعادل بودن لباس‌های داخل دیگ
EI یا AE: خطای نشت آب
OE: خطای تخلیه
PF: خطای قطع ناگهانی برق
PE: خطای سنسور فشار
LE: خطای موتور DD
UE: خطای عدم تعادل دیگ
DE: خطای سوئیچ درب
NC: خطای ماژول NFC
و….

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای لباسشویی ال جی، پیشنهاد می‌کنیم سری به قسمت ارور ماشین لباسشویی ال جی در سایت بزنید.
– مشکلات عدم کارکرد ماشین لباسشویی ال جی
شاید یکی از نگران کننده‌ترین ایراد در هر دستگاهی، مشکل روشن نشدن آن باشد. حالا فرض کنید لباسشویی روشن نمی‌شود و همه‌ی لباس های کثیف کل هفته را برای آخر هفته جمع کرده‌اید، تا لباسشویی در کم‌ترین زمان آن‌ها را تحویل دهد، و حالا با این مشکل مواجه شدیم، باید با لباس‌های کثیف خود چه کنیم؟
هنگام مواجه شدن با این مشکلات بهتر است اول راه حل‌های قابل انجام در منزل را خودتان انجام دهید. در صورتی که مشکل برطرف نشد حتما برای رفع ایراد، کار را به متخصصان بسپارید و با نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

مشکلات و تعمیر لباسشویی ال جی
لباسشویی روشن نمی شود.
لباسشویی کار نمی کند. (دیگ آن نمی چرخد)
لباسشویی آبریزش دارد.
لباسشویی تخلیه نمی کند.
لباس ها را تمیز نمی شوید
بوع نا مطبوع می دهد.
هنگام کار سر و صدا دارد.
دستگاه در دور های بالا لرزش دارد.
روشن می شود ولی آبگیری نمی کند.
آبگیری به درستی انجام می شود ولی آبکش نمی کند.
لباسشویی پیغام خطا یا ارور می دهد.
لاستیک دور درب نیاز به تعویض دارد.
ققل درب دچار خرابی شده. (در باز یا بسته نمی شود)
تایمر به درستی کار نمیکند.
عمل شستشو را طولانی انجام می دهد.
پریدن فیوز منزل حین روشن کردن دستگاه

 

آدرس: همدان،میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،بعد از تقاطع جوادیه نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی حمام صفا 08138251188-08138244444 09181117805